Archive

Archive for October, 2009

Let’s break away

October 26, 2009 Leave a comment

My blog will be on hiatus till my exams are over.

Best of luck to myself =)

&& also to all the students taking exams!

♥kerris

Categories: Uncategorized Tags:

Twilight: New Moon

October 15, 2009 2 comments

Yiipppeee

New Moon gonna be out soon!

Here’s the trailer:

Trailer 1

Trailer 2

•• .¸¸.•´☆☆☆

I hope it’s gonna be awesome cause the storybook series is superb

Jacob look freaking hot! *drools

GO TEAM JACOB AND TEAM EDWARD!

I can’t wait! =)

p.s: grab the whole series!

♥kerris

Categories: Uncategorized Tags:

the five

October 12, 2009 2 comments

1255071264_200910091554308591245901_0

Hahaha, Jongie boy really made my day in SETI 2

The cute pose totally captured the hearts of many I guess?!

At least I know my friend must be crazy abt it already.

LOLX!

Here’s the vid:

iphone had 1 app that has their fotos!

*grins~

Hmmmm here’s the look of their coming MINI album(yeah again mini)

rebirthFrankly speaking, I don’t fancy this pic.

It sort of gif mi the feeling of haptic mission(hyun joong’s cf wif son donbi), twilight wannabe, add & subtract frm kyu’s wussup and the promotional photoshoot for persona feel. =/

I guess they wanna portray a haute and mysterious feel?

Vampire in action again?

My baby is almost beyond recognition. T_T

Not only him I think, hyun joong and kyu joong too.

I think I am watching too much antm till I am giving non-professional critics. HAHAHA~

Anyway, that’s my 5 cents worth of thought =)

Everyone has different views when it comes to beauty.

See if we can grab the mini album in sg. =D

1 more photo of maknae to share *giggles

c81b39cdaa06a03d00e928b1Heehee, he looks really nice in this photo with choco. =)

SWEET~!

¯`•.•●•۰• ••.•´¯

Enough of Dbl S, though I haven’t had enough wif them =)

Recently, got the HYPE feel to head down uniqlo to take a look(take a look usually means spend monnies).

I don’t noe where the HYPE feel came frm but it just came. LOLX~

&& I am looking out for nice BLINKISH sandal.

Awwww~ the shopping cells are activating again =.=

Btw I gotten my copy of trendy oct already. ***BEAMS!

Really nice issue, MUST BUY for SS501 FANS(good coverage)

Anyway thats all for today!

TATA~ ^_^

Thought of the day: being a front line/service personnel is difficult, treat them wif respect too.

♥kerris

Categories: Uncategorized Tags: ,

Happy birthday!

October 8, 2009 2 comments

IMG_0021

Happy birthday friend!

8/10

Enjoy ur biggie day and may all ur wishes come true!

Hope u enjoyed the day at sentosa and clarke quay =)

***p.s first foto uploaded frm my iphone(edited with application ^_^)

♥kerris

Categories: Uncategorized Tags: